Flamigel Polska

Regulamin Serwisu flamigel.pl

Dział I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego flamigel.pl (dalej: „Serwis”).


2. Rozpoczęcie korzystania z Serwisu jest równoznaczne z akceptacją warunków określonych w Regulaminie bez zastrzeżeń. W przypadku braku akceptacji Regulaminu, Użytkownik powinien zaprzestać korzystania z Serwisu.


3. Serwis jest prowadzony przez Opta Healthcare Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Brukowa 12, 91-341 Łódź, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001103918, posiadającą NIP 9472013552 oraz REGON 528542287 (dalej: „Opta Healthcare”).


4. Serwis ma charakter informacyjno-promocyjny i ma na celu prezentację produktów Opta Healthcare. Użytkownicy mogą również korzystać z usług świadczonych drogą elektroniczną, takich jak kontakt z ekspertami czy zgłaszanie działań niepożądanych.


5. W celu korzystania z Serwisu niezbędne jest:

– dostęp do Internetu,

– zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowej,

– włączona obsługa JavaScript oraz plików „cookies”.

Dział II. Rodzaj i zakres usług. Warunki korzystania z Serwisu

1. Serwis umożliwia Użytkownikom korzystanie z jego funkcjonalności bez konieczności rejestracji.


2. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne i dobrowolne. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Serwisu.


3. Serwis prowadzi działania informacyjne, edukacyjne oraz marketingowe, udostępnia artykuły i przedstawia produkty Opta Healthcare.


4. Użytkownicy mogą kontaktować się z ekspertami za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.


5. Informacje zawarte w Serwisie mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią porady medycznej. Wszelkie decyzje dotyczące zdrowia powinny być konsultowane z odpowiednim specjalistą.

Dział III. Reklamacje

1. Użytkownik ma prawo zgłosić reklamację w przypadku nieprawidłowego działania Serwisu lub niezgodności z Regulaminem.

 

2. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres e-mail: rodo@optahealthcare.com lub pisemnie na adres Opta Healthcare podany w Dziale I.

 

3. Reklamacja powinna zawierać opis problemu oraz datę jego wystąpienia.

 

4. Opta Healthcare rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

 

5. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail lub pocztowy podany przez Użytkownika.

Dział IV. Dane osobowe i Polityka prywatności

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Opta Healthcare Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Brukowa 12, 91-341 Łódź.

 

2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności dostępną w Serwisie.

 

3. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania.

Dział V. Postanowienia końcowe

1. Opta Healthcare zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany będą publikowane na stronie Serwisu i wchodzą w życie z dniem ich opublikowania.

 

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

 

3. Wszelkie spory wynikające z korzystania z Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe sądy polskie.